söndag, december 02, 2007

Ombyggnad av min blogg

Jag har sedan en vecka tillbaka byggt om min blogg, och lagt till och byggt ut listorna. Tanken är att fortsätta förändringsarbetet och skapa fler resurslistor kring exegetik och bibelteologi.

Därför vill jag här skicka ett stort tack till Z och Tips for New Bloggers, vars råd och tips har gjort denna ombyggnad möjlig. Redan i somras började jag höra mig för hur jag kunde göra min blogg till tre kolumner. Nu vet jag och själv tycker jag resultat är helt ok.

Kommentera gärna vad ni tycker om det nya utseendet, funktionellt och layoutmässigt. Feedback är alltid värdefullt.

2 kommentarer:

Z sa...

Tack för länken
Jo, det blev mycket finare än när jag försökte!:
Du har inte en massa färger överallt på bloggen:
Jag har både färgbilder varje dag OCH en orange-aktig länkfärg vilket gör det hela rörigt med tre kolumner.

Ska jag ha det får jag allt byta länkfärg.

Stefan Green sa...

Tack, det var uppmuntrande.